Spreading the motorized modeling in the local area
Διάδοση του μηχανοκίνητου μοντελισμού στην περιοχή της Θέρμης
Μέρος 2ο - Δοκιμές
Στα πλαίσια της συνεργασίας του Πολιτιστικού Κέντρου Θέρμης με τον Δρ. Πληροφορικής Δημήτρη Βερβερίδη διεξήχθη η πρώτη δοκιμαστική οδήγηση του μοντέλου Kyosho MP10 TK2. Πρόκειται για το μοντέλο το οποίο συναρμολογήθηκε κατά τη περίοδο Φεβρουάριου - Μάϊου του 2025 στους χώρους της Δημοτικής Βιβλιοθήκης της Θέρμης με ανοικτό κάλεσμα προς κάθε ενδιαφερόμενο. Μετά από 60 ώρες συναρμολόγησης και αναρίθμητων λαθών και επιδιορθώσεων το εγχείρημα στέφθηκε με επιτυχία. Μεγάλη βοήθεια υπήρξε και από την εταιρεία hobbyland.gr από την οποία προμηθευθήκαμε το μοντέλο και κατέβαλε προσπάθεια για να διορθώσει τα λάθη μας ως προς τη συναρμολόγηση.
Σκοπός στη φάση των δοκιμών είναι η ομαλοποίηση λειτουργίας του κινητήρα (στρώσιμο) ο οποίος είναι ο δίχρονος Β21 3.5cc της εταιρείας O.S. Max και δέχεται μεθανόλη ως καύσιμο. Αποδίδει 2.6 hp (1.95 kw) στις 34.000 στροφές, τα οποία μπορούν να επιταγχύνουν το σύνολο των 3.5 kg ως τα 80 km/h. Παρακάτω υπάρχουν βίντεο και εικόνες.
Ελπίζουμε σε περαιτέρω συνεργασίες και σε ένα ανοικτό κάλεσμα προς όλους τους κατόχους παρόμοιων θερμικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε επιδείξεις και αγώνες στην ευρύτερη περιοχή της Θέρμης. Μείνετε συντονισμένοι στα κανάλια του Πολιτιστικού Κέντρου Θέρμης για τα επόμενα βήματα.
Αναδημοσίευση
Εφημερίδα Άποψη με νέα της Θέρμης
Spread of motorized modeling in the Thermi area
Part 2 - Tests
In the Cultural Center of Thermi, Dr. Informatics Dimitris Ververidis and the team of youngsters carried out the first test drive of Kyosho MP10 TK2 racing model. This is the model that was assembled during the period February - May 2025 in the premises of the Municipal Library of Thermi with an open call to anyone interested. After 60 hours of assembly and countless mistakes and repairs, the project was crowned with success. There was also great help from the company hobbyland.gr from which we purchased the model and made an effort to correct our mistakes in terms of assembly.
The purpose of the testing phase is to normalize the operation of the engine (break-in), which is the two-stroke B21 3.5cc from the company O.S. Max and accepts methanol as fuel. It produces 2.6 hp (1.95 kw) at 34,000 rpm, which can accelerate the total of 3.5 kg to 80 km/h. Below are videos and images.
We hope for further collaborations and an open call to all owners of similar thermal and electric cars to demonstrations and races in the wider area of Thermi. Stay tuned to the channels of the Thermi Cultural Center for the next steps.